Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα

Συμβουλές του θείου Μίδα

Γεια σας παιδιά!!! Είμαι ο Μίδας, βασιλιάς της Φρυγίας, γνωστός για την ικανότητά μου να μετατρέπω σε χρυσάφι οτιδήποτε άγγιζα.
Πίστευα ότι τη μεγαλύτερη αξία έχουν οι ράβδοι χρυσού.
Μέχρι που ο θεός Διόνυσος μου έδωσε το χάρισμα αυτό και διαπίστωσα ότι δεν μπορούσα να φάω, γιατί ότι έπιανα γινόταν χρυσάφι.
Ακόμη και η αγαπημένη μου κόρη!!!

Τότε ζήτησα από το Διόνυσο να με απαλλάξει από το άγγιγμα αυτό.
Έπλυνα τα χέρια μου στον ποταμό Πακτωλό και η δύναμη αυτή πέρασε στο ποτάμι. Ευτυχώς!!!

Γι΄αυτό θα σας μιλήσω για τα ραβδογράμματα και τα εικονογράμματα που είναι σίγουρα εντελώς ακίνδυνα!!!






ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να φτιάξεις το δικό σου ραβδόγραμμα

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να δημιουργήσεις το δικό σου εικονόγραμμα

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να παίξεις με τα εικονογράμματα

Η τιμωρία του Μίδα. Είχε γαϊδουρινά αυτιά γιατί σε μια αναμέτρηση Απόλλωνα - Πάνα προτίμησε τον αυλό του Πάνα από τη λύρα του Απόλλωνα. Τότε αυτός, του τα "χάρισε" για ν' ακούει καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου