Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Ταξινομώ δεδομένα – Εξάγω συμπεράσματα

Συμβουλές του θείου Σκρουτζ

Γεια σας παιδιά!!! Είμαι ο Σκρουτζ Μακ Ντακ από τη Λιμνούπολη, γνωστός για τη μεγάλη περιουσία μου και την τσιγκουνιά μου!!!
Σύμφωνα με φήμες, η περιουσία μου είναι τόσο μεγάλη, που φτάνει τα 6 απιθανικομμύρια, 7 φανταστικομμύρια, 8 πολυμυριαδομμύρια, 9 δισεκατομμύρια, 1 εκατομμύριο, 23 δολάρια και 45 σέντς!!!

Το όνομα μου είναι βασισμένο στον
Εμπενήζερ Σκρούτζ, τον πρωταγωνιστή του μυθιστορήματος Χριστουγεννιάτικη Ιστορία του Κάρολου Ντίκενς.

Όμως για να φτιάξω την περιουσία μου ταξινόμησα τα δεδομένα που είχα και έβγαλα σωστά συμπεράσματα για τις επενδύσεις μου Γι' αυτό θα σας μιλήσω για τη χρησιμότητα και την κατασκευή του πίνακα κατανομής συχνοτήτων, για να μη σας πιάνουν κορόιδα!!!




Κάνε κλικ στην εφαρμογή και παίξε με τους πίνακες κατανομής συχνοτήτων





1 σχόλιο: