Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Ποσοστά : Εκτιμώ - Βρίσκω το ποσοστό

Συμβουλές του θείου Γουλιέλμου

Γεια σας παιδιά!!! Είμαι ο Γουλιέλμος Τέλλος ο εθνικός ήρωας της Ελβετίας, αφού ενθάρρυνα το λαό μου για ανεξαρτησία από τον αυστριακό ζυγό.

Έγινα γνωστός για την ικανότητά μου στην τοξοβολία, όπου είχα ποσοστό επιτυχίας 100%. Όλοι επίσης ξέρετε το περιστατικό που ο τύραννος Γκέσλερ με ανάγκασε να σκοπεύσω από απόσταση ένα μήλο, που είχε τοποθετήσει στο κεφάλι του γιου μου. Κι εγώ το πέτυχα!!! Όχι το κεφάλι, φυσικά!! Το μήλο πέτυχα!!!

Ήταν νόστιμο αν θυμάμαι καλά!!!

Γι΄αυτό θα σας μιλήσω για τα ποσοστά και μυστικά τους , έτσι που να μην κάνετε ποτέ λάθος όταν στοχεύετε οποιοδήποτε ποσοστό.
Καλή επιτυχία!!!


ΚΛΙΚ ΕΔΩ προσπάθησε να μετατρέψεις κλάσματα σε δεκαδικούς και ποσοστά

ΚΛΙΚ ΕΔΩ βάζε σε κάθε κύκλο ισοδύναμους αριθμούς (ποσοστό, κλάσμα, δεκαδικό)

ΚΛΙΚ ΕΔΩ βρες το ποσοστό του αριθμού πριν οι αριθμοεξωγήινοι καταλάβουν τον πλανήτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου