Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Η απλή μέθοδος των τριών στα ανάλογα ποσά

Συμβουλές του θείου Ζήνωνα

Γεια σας παιδιά!!! Είμαι ο Ζήνων ο Ελεάτης, φιλόσοφος και μαθηματικός από την Κάτω Ιταλία.
Είμαι υπέρμαχος της ελευθερίας και δεν δίστασα να ρισκάρω τη ζωή μου, για να ελευθερώσω την πατρίδα μου από ένα τύραννο.
Με την απλή μέθοδο διδασκαλίας μου, έδειξα πως η κοινή αντίληψη της πραγματικότητας οδηγεί σε παράδοξα και οξύμωρα.
Έγινα γνωστός παντού για το παράδοξο του Ζήνωνα ή παράδοξο του Αχιλλέα και της χελώνας.
Γι' αυτό θα σας παρουσιάσω την
απλή μέθοδο των τριών σε προβλήματα με ανάλογα ποσά για να ξέρετε πάντα τι ζητάτε και πως θα το βρείτε!!!

Καλή επιτυχία!!!




Το παράδοξο του Ζήνωνα ή παράδοξο του Αχιλλέα και της χελώνας

Ο καλύτερος δρομέας της αρχαιότητας ο Αχιλλέας τρέχει δέκα φορές πιο γρήγορα από τη χελώνα και της παραχωρεί ένα προβάδισμα εκατό μέτρων.

Ο Αχιλλέας διατρέχει αυτά τα εκατό μέτρα και την ίδια ώρα η χελώνα διατρέχει δέκα.

Ο Αχιλλέας διατρέχει αυτά τα δέκα μέτρα και την ίδια ώρα η χελώνα διατρέχει ένα.

Ο Αχιλλέας διατρέχει αυτό το ένα και η χελώνα δέκα εκατοστά.

Ο Αχιλλέας τα δέκα εκατοστά και η χελώνα ένα.

Ο Αχιλλέας ένα εκατοστό και η χελώνα ένα χιλιοστό και ούτω καθεξής επ' άπειρον, χωρίς ο Αχιλλέας να μπορέσει ποτέ να φτάσει τη χελώνα!
!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου